Форум видавців 2016: вішліст

Вішлісти – це для мене у першу чергу шанс, щоб не придбати чогось зайвого. Це спрямування і гайд. Звісно усі ці книжки я не везтиму зі Львова (Форум для мене це впершу чергу подія, атмосфера, зустрічі із знайомими). Дещо придбаю у Києві зараз, дещо згодом. Але мати якусь орієнтовну мапу для себе потрібно. Бо кількістю людей (а їх багацько) і подій буде затьмарювати не тільки очі.

Раніш вже складала для блогу yakaboo декілька гайдів (зарубіжка, укр та нон-фікшн). Вони відрізняються кількістю, адже там усі книжки, які мені видались цікавими. До всіх звісно руки у мене не дійдуть. Але раптом вам цікаво, то дивіться: сучасна українська література, перекладна художка (обережно тут їх аж 40!), нон-фікшн.

А це мій власний список:

Результат пошуку зображень за запитом "Таня Малярчук “Забуття”"

1.Таня Малярчук “Забуття” Я люблю Таню Малярчук, зізнаюся чесно. Читала її “Згори вниз”, “Говорити”, і “Біографію випадкового чуда”. Звісно я чула, що цей роман не схожий на магічно-дивацький реалізм ранньої творчості. Але затравка цікава. Герой Вячеслав Липинський (історична особа) поляк і українець в одному флаконі, лузер і бідолага. Пошуки ідентичності та себе – я люблю таке. А ще коли примішується історичний контекст, тим паче. Будемо сподіватися, що не розчарує.

2. Роальд Дал – у мене узагалі одне із найбільших зараз бажань це побігти і скупити усі книжки Дала українською, що у нас зараз є. Ось така зацікавленість. При тому, що читала я його дуже мало – декілька дорослих оповідань. Але вони мені дуууже зап’амятались. Тому і “Коняка Кінгслі” і “Відьми”, усе є в цьому списку. Може я і жертва маркетингу, цього року Далу було б 100 років, але думаю, це буде не марна спроба.

Результат пошуку зображень за запитом "Олівер Сакс "Стрімголов""

3.Олівер Сакс “Стрімголов”. Тут уся проблємка у тому, що це Наш формат. А Наш формат останнім часом робить такі книжки, що від одного погляду вже від них слинка. І навіть, не знаючи, чи будеш її читати, вже її хочеться. Так у мене із “Долями і фуріями” Грофф, але тут я ще думаю, бо відгуки щось не ахті. А от про Сакса багато цікавого чула, так що нада.

4. Салман Рушді “Сатанинські вірші” (і Пінчон туди ж). Пояснення особливий, мабуть, не треба. А якщо треба, то почитайте, ось тут я все розписала. Пінчон теж цікавий (і складний, як кажуть усі) сам по собі, тому надо брать. А перекладач Пінчона замахнувся, і вирішив перекладати цілу серію американського постмодерну, і це дуже дуже інтересно.

5. Кларісе Ліспектор “Час зірки”. Тут цікава біографія авторки, що народилась в Україні, а потім емігрувала в Південну Америку. І взагалі була дуже ексцентричною.

Результат пошуку зображень за запитом "Елізабет Гілберт "Природа усіх речей"."

6. Елізабет Гілберт “Природа усіх речей”. Купилась на рецензії. Бо всі вони починаються, що цей роман зовсім не такий, як “Їсти, молитися, кохати”, і що це про жінку-вчену, і що це хороший роман.

7. Абетка Франко. Мені її показав тест Читомом)) Шутю, хочеться ілюстрованих видань, ще й про Франка, що і ні.

8. Репортажі Темпори(антологія і збірка Майка Йогансена). Багато вже про них розповідала, і про проект Ярини Цимбал. Репортажів особливо чекала, бо ж один із улюблених жанрів. А Йогансен взагалі душка, так що нада брать.

9.  Молода американська поезія -Абабигаламаги. Кажуть люди, цікаво.

Результат пошуку зображень за запитом ""Пливи, рибо, пливи" Жадана"

10. “Пливи, рибо, пливи” Жадана, те саме, що і пункт 7, але ще хочу вживу на неї подивитись.

11.Паоло Джордано “Чорне і сріблясте”непоганий уривок, і щось дуже багато різних відгуків, а я досі не читала, то хочу спробувати. а в уривку там ще й про пташку).

12. “Я – Малала” – про інший світ, і дуже сильну дівчинку-жінку, яка змогла йому протистояти.

13. Юркі Вайконенн “13 новел”. Сподобалось інтерв’ю із ним Богдани Романцової. І ще я ж скандинавів люблю, тож да. Ще й на презентацію постараюсь потрапити завтра.

14. Олександр Михед “Бачити, щоб бути побаченим” – тема дуже цікава, але ще не певна. І ще хочу артбук “Мороки” Михеда роздобути.

15. Роберт Зіталер “Ціле життя” – відкриття цього Форуму! Бо про те, що це той самий Зіталер я дізналась буквально цього тижня, а це короткий списку Міжнародного Букера, актор із “Молодості” Соррентіно, і взагалі цікавий дядько. Відгуки теж дуже хороші. Якщо цікаво, ось невеличке його інтерв’ю переклала.

16. Кадзуо Ішігуро “Не відпускай мене” – ще вагаюсь, бо маю оригінал, але видання дуууже гарне, ще й перекладала Софія Андрухович. І взагалі цей перший укр переклад Ішігуро.

17. Енн Тайлер “Блакитне мереживо долі” – дуже гарні відгуки, купа американських відзнак, і да переклав Наш формат. Теж викладали уривок.

Результат пошуку зображень за запитом "Леся Українка. Листи: 1876–1897"

18. Леся Українка. Листи: 1876–1897 – епістолярій це завжди цікаво, тим паче Лесі.

19. “Подорожні” Богдан Логвиненка – улюблений жанр, що тут поробиш. Ну і власне велика повага до Логвиненка.

20. Трейсі Шевальє “Дівчина з перловою сережкою” – нова для мене письменниця, художня тематика, хороший перекладач (Олександра Гординчук, “Все те незриме світло” її робота), має бути цікаво.

21. “Акупунктура міста” – про архітектуру, ми таким цікавимось.

22. Плохій “Брама Європи” – історія України від Гарвардського професора, кажуть, епохально.

23. “Коли подих стає повітрям” Каланіті – дуже відома книжка закордоном на дуже болісну тему, хочу якось набратись сміливості і прочитати. Про лікаря, який виявив у себе рак.

Дещо із нового форумського я вже прочитала, чи читаю. Це зокрема “Ляля” Яцека Денеля (раджу дуже-дуже, і сподіваюсь все таки напишу на неї огляд), Елінор Каттон “Світила” (читаю зараз, суперовський не тільки детектив, переклад хороший, єдиний мінус книжки для мене, це що вона занадто важка, щоб її носити із собою, хоча я умудрялась), “Шосте вимирання” Колберт теж дуже цікаво, особливо тим, хто любить еко тематику, дотошний підхід та статті із Нешнл Джеографік. Невимушені – антологія прози, ще не дочитала, але зізнаюсь, Бабкіна для мене виросла, дуже хороше у неї оповідання. Обидві книжки Асі Казанцевої можна брати, якщо хочете більше дізнатись про своє тіло, і посміятись водночас. Ще раджу Елену Ферранте “Моя неймовірна подруга”, ось тут писала чому.

Вийшло скромно, але це без дитячої (тут, мабуть, Моріса Сендака візьму) і чоловікових побажань. І завтра я нарешті в епіцентр, на Форум:)

 

2 Comments Add yours

  1. vaenn коментує:

    круууто! багато в чому перетинаємося )

    Пінчон неймовірно крутий, я раніше перевіряла )

    Вподобано 1 особа

  2. Tetiana Petrenko коментує:

    до речі! якщо ти собі ще не купувала “Акупунктуру міста”, можу свою віддати

    Подобається

Залишити відповідь

