Арсенальний вішліст. Щоб очі були на місці

Це така гарна традиція хотіти побільше всього на Книжковий Арсенал, і цей рік не виняток. Змавпую ідею в чарівної vaenn, яка вже давно сумлінно і  регулярно сповідується щодо своїх книжкових планів на придбання.

Не можу сказати, що цього року КА мене не потішив. Потішив, обіцяно багато чого гарного, очікуваного і квітучого.

Тож:

Поки мені в цій затії подобається геть усе – ідея, назва, обкладинка, Нечуй.  Мене завжди приваблювали сторі про українських класиків,  бо такі історії це власне маленьке переродження, і натяки, що не все так у нас погано. Те, що це видає Лаурус, гарний знак і натяк на якість.

Мені дуже подобається історія навколо цієї книги, пост Логвиненка, його героїня, зухвала тема, так просто і гарно подана, а ще це одна із моїх слабинок – олюднений нон-фікшн. Не знаю, наскільки мені піде тема, але спробувати варто.

А до цієї книжки, мабуть, з’явилась любов від колонок Софії, їх читаєш-читаєш і тобі все мало і мало. Хоча б дитячою книжкою треба заповнити цю лакуну. А ще дуже ніжні почуття до робіт Мар’яни Прохасько бажання загострюють.

Щиро інтригована автором і його інтерв’ю на Літакценті. І біо я люблю. Ще й таких цікавих осіб.

Не знаю чи це арсенальна новинка, але все таки, переклад Забужко хвалять, та й Алексієвич уже час врешті-решт прочитати.

І таке давно хочу прочитати. Бо ж нон-фікшн, спеції, і все, що я так люблю.)

Прочитала уривок в неті, і думаю, треба читнути. Дебют же ж Марисі.

І це так гарно виглядає, що аж проситься на ручки, і нарешті взятися за прозового Іздрика.

Ось це щось дуже по-стронговському гарне, тільки-тільки знайшла і радію.

Ось це щось  має бути цікаве. А ще є багато в новинках книг про війну, і вони теж будуть читатись, просто це окрема тема для говоріння.


І це ще я промовчала про “Шосте вимирання” Колберт і переклада “Шуму часу” Барнза-свіженького, яке обіцяє Темпора.

Це поки усе, і звісно це все не влізе до моєї торби, але добре мати хоча б якісь орієнтири, щоб очі не лізли поза межі обличчя). І як каже Ксеня, сподіваюсь нічого цікавого поки не з’явиться, треба ж совість мати!)

5 Comments Add yours

  1. vaenn коментує:

    так, минулорічний сезон якось спокійніше минув, а тут очі розбігаються )

    Вподобано 1 особа

  2. chrsstl коментує:

    а я уже который год не попадаю на арсенал, даже за вишлист не буду браться 😦 хотя потом накуплю хотелок, конечно)

    Вподобано 1 особа

    1. ksenyak коментує:

      Його можна собі і книжками влаштувати)

      Подобається

  3. Клас! Стільки ідей. Я й не знала, що “Сузір’я курки” вже видали. Треба спішити купувати)

    Вподобано 1 особа

    1. ksenyak коментує:

      У мене вже є, ще й з автографом Мар’яни)

      Подобається

Залишити відповідь

