Поетичне/ Біжу

часто щось поетичне стає результатом довгих роздумів та певних катарсичних моментів. тож, декілька слів від мене.
біжіть у правильному, вашому напрямку.

/Біжу/
Я йшла. Я спіткалась.
Дивилась угору на небо,
А бачила стелю.
Шукала дорогу до лісу,
А ноги вертали назад, у місто.
Тримали мене попід руки сумління,
Вертали думки мої, сновидіння.
«Де ж небо?
Де те повітря?
Чий запах і колір, і щастя
Заховані поміж зінниць»
Всміхаюсь у себе. Мовчу.
…далі ноги ведуть внікуди,
Хтось тягне за ліву,
На дим, каже, що диво,
А праву я вириваю,
Втікаю,
Каміння мені не страшне.
Я не зачіпаюсь.
Біжу!

Залишити відповідь

