Невеличке повернення

Кінець року нагрянув купою подій, підсумків, іспитів. Серед них траплялись і літературні. Поміж моїми готуваннями до іспиту аєлтс я вмудрилась написати рецензію на “Історії…” Дзвінки Матіяш на читацький конкурс BBC, що стало невеличкою забавою. Кому цікаво почитати, тицяйте тут. Мій аналіз вийшов дуже емоційним і не аналітичним, але це хороший штурханець та інспірейшн вчитись аналізувати книжки надалі.

Крім того, на той же тиждень припала моя участь у майстер-класі Андрія Куркова, для якого я писала есе “Комаха та ексаватор”. Ця забава була більш тривалою і зайняла мій весь День Андрія. Проте було дуже цікаво побалакати із самими паном Андрієм, і з учаснимиками, послухати Сергія Руденка та Миколу Кравченка, і звичайно наостанок відвідати моторошно-літературно-привидкову Спілку письменників і послухати кумедного Пантюка. На мою думку, ідеальне місце для зйомки хоррорів (режисери беріть на замітку). Літературні події закінчились, а залишили мені застуду, з якою мені було сумно і невесело цілий тиждень. Лукавлю:)

Зараз читаю усе рендомно і не систематично. Розпочала із цікавості “Львівську гастроль Джиммі Хендрікса” та із давньої зацікавленості до постаті Айседори Дункан “Моє життя”.

Буду вдячна за поради у плані літератури на тему літературної критики.

Будьте розумашками.)

Залишити відповідь

