НеХудожнє задоволення

Останнім часом мої читання геть сповзли з регулярності, і ще дивніше із сфери художньої літератури. Якось, пару тижнів тому, я зловила себе на думці, що читаю зараз лише нон-фікшн, а саме “Новини пласкої землі” Нік Девіса, Тома Вулфа про Нову американську журналістику та чарівні есеї Фаулза у збірці “Кротові нори”, час читання якої затягнувся вже на непристойно довгий період. І всі ці книжечки приносять мені особливе нехудожнє задоволення.

Звичайно, зі всіх найбільший захват у мене викликав Фаулз (я і раніше до нього не спокійно дихала після романів “Волхв”, “Жінка французького лейтенанта” та “Колекціонер”). В даній же книзі зібрані різні фаулівзські лекції та есе, статті до журналів та інтерв’ю. Його лекції по літературі про різних письменників (серед яких Голдінг, Конан-Дойль, Томас Харді та інші викликали лише одне незаперечне бажання – шукати десь книги цих авторів і братись за читання та розуміння їх особливості). Чесно кажучи, Фаулз мені страшенно нагадує мою викладачку із зарубіжної літератури в університеті – Ольгу Євгенівну Чебанову – адже її лекції були незрівнянні, і весь потік слухав її навіювання світової літератури за допомогою якоїсь особливої магії (ми все з подружками намагались визначити в чому ж секрет). 

Поки ставлю крапку моїм говорінням, і біжу братись за більш вдумливі справи. Надіюсь скоро потішу вас своїм книжковим оглядом.

Ваш Ксеняк.

Не забувайте читати, бо я нагадаю.)

Image

Залишити відповідь

