Про різні Чуда

Дзвінка до кінця книги ні на краплю не розчарувала, а ще більше загострила зворушення. (інколи в траспорті я навіть трохи приплакувала), але не подумайте, що така аж сентиментальна чи люблю плакати, просто деякі моменти з книги були настільки щирими та чистими, що в мене особисто виникла лише така реакція.)

Додатково в книзі ще радують мінілюстрації на різних сторінках.

А взагалі шукайте книгу (за потреби можу і я дати почитати) і читайте чудові історії про троянди, дощ, сіль, брата Заїку, хорошу таку Марту, жінку-дощ разом із щастям, радістю, любов’ю і усяким хорошим. 

А тим часом я в ПТ знову забігла в Книгарню Є і запаслася новою Малярчук (“Біографія випадкового чуда”), другою частиною “Чудового чудовиська” (перша книга незрівнянна і мегапозитивна, друга навіть не сумніваюсь буде не гіршою) та збірочкою чарівної Шу “Ран”. І от зараз почитую час від часу віршики, заглядаю на Чудовисько (не знаю коли виділю на нього часу для читання), та…

за вчора осилила із половину “Біографії…” книга захопила відразу скажу. але щось в ній мене смущало (вибачте за русизм, але так якось воно пряміше), і лише на 97 сторінці, я зрозуміла що саме – нова книга Тані Малярчук – це Жаданівська проза! Вибачте мене за мою суб’єктивність, але відчуття того, що Таня почала писати як Сірожа дуже сильно (я обох страшно люблю, ви не думайте). Та ж іронія і деколи сарказм, ті ж спрощені і не літературні, а щиро життєві герої (не з пафосними професіями, і пропискою в Києві, а такі собі звичайнісінькі українці), та ж мова. Отака в мене виникла паралень. Тим не менш раджу книгу читати, бо багато у ній є насущого і щирого.

“Потім кілька місяців вона розмовляла тільки російською мовою. Лікарі сказали, що це наслідок пережитого шоку і що Лєні це легко обійшлося, бо деякі інші діти взагалі перестали говорити…” (“Біографія випадкового чуда”)

 

Читайте побільше гарного,

Ваш Ксеняк

 

Залишити відповідь

