Мої книжкові говоріння (пост-знайомство)

Привіт усім, власне цьому книжковому говорінню і буде присвячений мій блог. Ідея виникла на базі мого фанатичного книглюбіння та невеличкої цілі познайомитись ближче із сучасною британською літературою (наразі трохи скуштувала букв Акройда, Ісігуро, Макьюена, Барнса та Зеді Сміт), крім того писанням про мої враження від сучасного українського письма (від нього нікуди не дітися), та книг, які так чи інакше пов’язані із моїми професійними зацікавленнями: журналістика, медіа, комунікація, онлайн-медіа тощо. 

Відразу наголошую, що цей блог не є платформою суворої критики чи глибокого аналізу. Це всього лише мої суб’єктивні говоріння з приводу тієї чи іншої книги. Книг, які я читаю та які люблю. 

Ласкаво прошу! Буду рада спілкуванню, порадам та коментарям.

Звичайно, якщо ця тема книжкового говоріння є теж для вас чимось невід’ємним.

Ваш Ксеняк та Ксеня в одному обличчі.

2 Comments Add yours

  1. рада знайомству. Давайте дружити блогами http://books.biznesoblast.com/

    Подобається

    1. ksenyak коментує:

      Давайте) тим паче і тематика рідна)

      Подобається

Залишити відповідь

